onsdag 29 oktober 2014

Eventet "Det lilla stegets kraft - en nyckel till autentiskt ledarskap" börjar bli fullbokat

Kära vänner!

Roliga nyheter! Mitt event den 6/11 börjar bli fullt. Finns nu bara tio platser kvar... :)

Här några rader om vad det kommer att handla om:

Syftet med att dela min berättelse är alltså att väcka liv i de människor jag har glädjen att möta dagligen och de människor jag kanske inte träffar dagligen.

Om du är nyfiken och intresserad av att låta dig inspireras och utmanas kan du med fördel komma och lyssna på mitt föredrag om "Det lilla stegets kraft - en nyckel till autentiskt ledarskap", min resa - en högst personlig berättelse om höga berg och djupa dalar" den 6/11 kl 19.30-20.30 på 4potentials och Michaël Berglunds kontor på Strandvägen 5b i Stockholm. Ring på Michaël Berglund på porttelefonen så blir du insläppt.

Anmälan skickar du till: niklas@4potentials.com Ta gärna med en vän som du känner att du skulle vilja ta med dig.

Pris: 100 kronor per person. Jag bjuder på något att dricka och lite tilltugg. Är du inte inspirerad och utmanad efter att ha lyssnat på min berättelse får du givetvis pengarna tillbaka.

Varma hälsningar,
Niklas

Inga kommentarer: